1 Eylül 2009 Salı

JuVe'nin çekim alanındasınız..




Bu fikir şöyle çıktı aslında, resim çekmek çok hoşuma gidiyor, bu yeni yeni kendimi geliştirdiğim bir hobim.Çok kelam yazmak istemediğim,sadece kendi çektiğim resimleri değil, beğendiğim, huzur bulduğum,üzüldüğüm,hüzünlendiğim kısacası öyle ya da böyle beni etkileyip başka diyarlara götüren tüm resimleri burda ,yeni,taze blogumda sizlerle paylaşmak istedim.


Ve bu da benim ilk paylaşımım, özellikle çok canım sıkılmışsa, ders çalışıyorsam hep yerlerinde olmak istediğim tek yaratık..Şu huzur dolu pisiler.. İnsan kıskanmıyor mu?

3 yorum:

geveze baykuş dedi ki...

ben kıskanıyorum valla :)
çok güzel uyuyorlar, sanki altlarındaki kiremit değil de kuştüyü yatak!

JuVeNiL dedi ki...

hayır en güzeli,her an her yerde uyayabilme özellikleri:)

geveze baykuş dedi ki...

evet ya :) onlar olmasa hayat ne sıkıcı olurdu.